søndag 28. oktober 2012

Made by Husbonden


Bare å innse det blir ikke bra bilder på kvelden!
Men det jeg skulle vise frem var det nye stue bordet made by Husbonden.
Har lenge sett på denne typen bord, men ikke vært så flink til å spare. 
De jeg likte var av den mer kostbare sorten. 
Husbonden har hele tiden sagt: sånn kan jeg jo lage!
 Men tiden har bare drøyd og drøyd.
Så en dag var han å rotet rundt i stabburet til sin far og fant et kontorpult understell.
 Han fortalte meg om det og mente det kom til å passe, men av erfaring
 vet jeg det han mener passer eksakt er ikke det jeg mener er eksakt. 
Men jammen meg var vi helt på nett denne gangen.

Han kuttet av de justerbare føttene med vinkelsliper,
 og malte det med bengalakk.
Dro ned noen planker fra en sliten låve vegg. 
Og vips et nytt stuebord....akkurat slik jeg ønsket . 

Just ment to be!!

Klem fra Elisabeth




8 kommentarer:

  1. Flott bord:-)
    Og veldig fine lamper, kan jeg spørre hvor de er kjøpt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Lampene er kjøpt på Ilva.dk.
      Det står de ikke kan kjøpes online, men send de en mail så er de behjelpelige:-)

      PS. lampe skjermene er derfra også

      Klem fra Elisabeth

      Slett
    2. Tusen takk for svar:-)

      Slett
  2. Så tøft det ble! Artig når man er sånn på nett innimellom!

    SvarSlett
  3. Det må jeg si, så flink husbonde du har da Bordet var jo råflott! Lekker stue:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Det ble jo bare utrolig flott:)
    Passet perfekt inn hos deg, koselig stue du har og en kjempe flink mann:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. YES INDEED!!!!!!!!!!!!!!! :)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  6. Stilig bord, og handy mann :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...