torsdag 18. oktober 2012

Litt mer fokusert


Da er jeg tilbake i en litt mer konsentrert utgave av meg selv.
Herregud du skulle sett meg før idag, bommet på hver tast og var helt utenfor. 
Ja, slik går det når man ikke sover så mye en natt,har jo blitt skikkelig bortskjemt
 med 5/6 timer søvn hver natt. Ble aldri noen hvil på meg idag,
 en super frustrert venninne ringte og trengte en liten pep-talk. 
Veldig hyggelig å høre henne si: du gjør alt så mye bedre!

Bare å ringe, er god på å se det positive i ting:-) 

Nå er huset vasket nesten fra topp til tå, så imorgen blir det
 bare å få ting inn i hus så er jeg klar for stor innrykk.

Vet du hva? I skrivende stund holder "vi" på å lime opp noen taklister.
 Jepp, du leste riktig lime!!
Skal vise deg litt senere er gjort i en fei, de er hvite og trenger ikke males
 med en gang for at det skal se ferdig ut.

Nå må jeg assistere litt.

So Long

1 kommentar:

  1. Så godt å høre at andre også har sånne dager hi.hi,hi....
    Kjenner meg godt igjen!
    Så kjempe idee å sette opp en liste for seg selv!
    Tusen takk for kjempe koselig spor inne hos meg, alltid like kos å høre fra deg:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...