lørdag 13. oktober 2012

Juju Hats - ME L I K E!






Jeg har sett de blitt brukt mye i Jonathan Adlers interiør,
 men aldri visst hva de het. Nå vet jeg det JUJU HATS: 

"The Juju hat is found throughout the Cameroon, and is worn by prominent members of society, 
as well as the Juju dancers in West Africa of the Bamileke tribe. The intricate design of the feathers
 is sewn onto a tight raffia base and covered with wood and cloth material.
 They are also known as Cameroon headdress and Jojo hats." 

De finnes i mange farger og størrelser, men er kostbare.

Idag er det litt opprydding som skal gjøres, og så bursdagsfeiring x 3.
I min sviger familie har nesten alle bursdag i oktober!

Nå om dagen har vi virkelig slått oss løs på DIY fronten, 
men et prosjekt som gikk så fort at jeg aldri fikk 
skrevet om det var nytt stuebord. Tror Husbonden hadde veldig lyst
 til å få det på plass for plutselig stod det i stuen. Jeg deler mer siden.
Det er en liten historie bak det:-)

Ønsker dere en riktig god lørdag.

Klem fra meg, Elisabeth
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...