tirsdag 16. oktober 2012

Får aldri nok


Mens vesla tar en hvil hiver jeg meg på symaskinen og
 syr en pute til sofa'n. Man får jo ALDRI nok puter!!!!
Så klart i rosa:-) Eller rettere sagt pudder rosa. 
Utfordringen er å få sydd med båndet rundt da kanten er så smal.
Men jeg prøver meg.

Forrige uke skrev jeg at jeg var på søken etter gamle bilde rammer, 
igår kom denne kommentaren:

Jeg arvet mange kraftige nydelige antikke rammer etter min far. De var jo nye men lagd så de så gamle ut. De hadde han kjøpt i Praha, så hvis du skal en tur dit så får du tak i det. Jeg har en stor nydelig gammel ramme og en mindre som du godt kan få om du vil. 
Hilsen Elin

Tror du jeg ble GLAD??
Gjett om jeg ble:-)

Tusen , tusen takk søteste Elin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...