søndag 7. oktober 2012

Et skritt videre


Ny dag nye muligheter:-) 
Idag skal vi prøve å få unna litt små prosjekt.
Det var egentlig planen igår også, men ble ikke sånn.
Husker du jeg viste frem noen veldig kraftige og rustikke planker
 som skulle bli til tv-bord? Evt se HER
Nå er det nesten ferdig skrudd sammen:-)

Bilde kommer senere idag.

På bildet ser du tapeten som skal på veggen der tv'n og bordet skal stå.
Så fant jeg en gardindusk på salg som jeg ikke kunne la være å kjøpe, 
har litt sånn Maria Montazami (Svenske Hollywood fruer) i meg.

Blogges senere idag

1 kommentar:

  1. Hei vennen:)
    Gleder meg til å se TV-bordet:) husker plankene jeg veit du:)
    Kjempe herlig dusk:)
    Lykke til med prosjektene i dag
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...