torsdag 11. oktober 2012

DIY: Tv bord, fra plank til resultat:-)


(Bilder tatt med iphone)


(Bilder tatt med iPhone)

Det begynte med noen planker, nærmest stokker fra svigerfars låve.
Så slo Husbonden seg løs med 3 ulike sager for å komme igjennom treverket, 
han hadde fått konstruksjons tegning fra meg.
Så litt hvit maling vi hadde liggende- 
voilà et super tungt og rustikt tv bord.

Hvis man ikke regner tiden man brukte,
 så kostet dette ingenting:-)

Idag var ikke tidsbruken den beste,
 men vi har kommet igang med prosjektene vi skulle idag.
Fortsetter imorgen...

Nå kaster jeg inn håndkleet for dagen og 
setter meg "hjernedød" foran tv'n. 

Tenk imorgen er det fredag, skjønner ikke 
tiden går fort når man har det moro!?

Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Wow.... det ble bare kjempe lekkert:)
    Så flink dere har vært og for en idee:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så flinke! Det var jo så stilig da!
    Kommer til å bli fint med tapeten bak, gleder meg til å se flere bilder:) Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...