tirsdag 30. oktober 2012

Alltid tid for en god gjerning!

Kilde:Kirkens Bymisjon og Martha Stewart

Nå som snøen har kommet, kommer julestemningen enda mer.
Man kan lese blogger hvor noen ligger godt an med julegaveshoppingen,
 julepynt og bakst er planlagt og man drukner av flott jule inspirasjon.
Noen feirer Halloween og har allehelgensmiddag. 
Alt er basert på fellesskap og familie, man skal samles og kose seg i godt selskap.
MEN det finnes mange som ikke har dette.
Jeg så på God Morgen Norge idag, Kirkens By Misjon har kommet 
med et godt tiltak som gjør det enkelt for oss å bidra.

Mens vi andre sitter samlet rundt julemiddag med mennesker 
vi er glad i og ikke er ensomme, kan vi gi denne gleden til noen andre.
Ved å sende sms GLEDE til 2490 gir du muligheten til at Kirkens By Misjon
 kan servere julemiddag til 2 personer.

Vi må huske på at mange gleder seg masse til jul, men det finnes
 sikkert like mange som gruer seg til jul.

Jeg syntes dette var verdt å belyse.
Er fort å glemme i den hektiske tiden vi skal inn i.

Klem fra meg, Elisabeth


3 kommentarer:

  1. Så utrolig fint innlegg:)
    Jeg har en giveaway på happylights om du har lyst til å være med:)
    Fin dag videre:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Flott innlegg, Elizabeth! Vi trenger å bli minnet på dette og den løsningen som Kirkens Bymisjon tilbyr her er jo veldig bra, jeg skal garantert sende en sms. Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Kjemp flott innlegg, vi trenger alle å bli minnet på sånne ting en gang i blant:)
    Så dette var utrolig flott av deg:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...