fredag 28. september 2012

Søt plakat fra Sne Design


Igår fikk jeg litt små snacks fra Ikea,
 og endelig kom denne fine plakaten i en ramme.
Plakaten er fra Sne Design, de har de søteste plakatene og 
tapetene til barnerom jeg har sett på lenge.
Virkelig verdt titten, sjekk facebook siden her.

Nå er sikkert mange funnet sin vei til Bergen , 
for å delta på Interiør- og Bloggmessen. Dette kunne jeg virkelig tenkt
 meg å vært med på men imorgen fyller min minste prinsesse 1 år:-)
Som det året har flydd.

Ønsker deg en riktig god fredag!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1 åring i hus! :-)
    Stor stas!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 1 åringen:)
    Ja, tiden bare flyr avsted:)
    Kjempe herlig plakat og jeg skulle også gjerne vært på den Messe:( men, men ..... kanskje neste år!!!!!

    Kos dere masse i morgen og ha en herlig bursdag:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...