lørdag 22. september 2012

Ren luksus....







Da var vi hjemme igjen og brukt uken til å tilpasse oss "kulden"  igjen.
Skal si vi har hatt det fint, ordentlig luksus. Trengte ikke reise oss fra 
solsengene for å finne drikke engang, det fikset poolgutta. Ikke for at det ble mye
 ligging på solsengen, tror kanskje det ble 1,5 time iløpet av hele uken. 
Men badet det har vi, rart vi ikke har blitt til havfruer.

Kjenner nå at dette var en SVÆRT etterlengtet ferie. 
Og kan absolutt anbefale Makadi Palace i Egypt.
Det var 5 store hotellkomplekser som hang sammen, 
noen av de var akkurat ferdig bygget. 
Masse av restauranter å velge mellom, enormt mange basseng å svømme i 
og veldig behjelpelige ansatte. Den mest komfortable innsjekkingen jeg har vært med på. 
Vi fikk utdelt avkjølende kluter og drikke,skrev under på papirene, 
så ført til rommet hvor all bagasje var på plass for oss. 
Vi var oppgradert til juniorsuite:-)
Terrassen var på ca 50 kvm, STORT soverom med stue og
 egen walk -in- closet som gikk videre til stort bad. 
Jeg var den siste som gikk inn i rommet  og rakk ikke ta fram kameraet 
før barna hadde "rotet" det til. Derfor ikke dokumentert:-(

Som du ser på bildene var det ikke bare jeg som var fornøyd med turen!

Og nei, prinsens navn er ikke Emil:-)

Nå skal jeg fortsette på klesvasken, ser ut til å ikke ta noen ende.

God lørdag

1 kommentar:

  1. Wow...skjønner at du har hatt en deilig ferie. Flotte bilder;o)
    Jeg nyter fortsatt sommertemperaturen og savner ikke kalde Norge.
    Ønsker deg en god helg!
    Varm klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...