søndag 23. september 2012

Mere macho


Hudini likte lukten av plankene:-)

Nytt prosjekt som tas hull på. 
Sjekk de flotte treplankene, de er massive!
Hva skal de bli...jo det har seg slik. En kveld jeg stod nede å ventet på at minste
 frøkna skulle slå seg til ro, slo tanken meg at kjellerstuen var en smule for feminin!!
Dette er en kjellerstue med store vinduer 180x110 x 2 pluss en fransk dør 
ut til terrasse så det er ingen mørk bule. 
Husbonden "datt" innom HiFi klubben før jul ifjor og derfor blir dette rene
 kinosalen (lyd messig). Så med dette som bakgrunn fant jeg ut at 
kjellerstuen måtte maskuliniseres , hvis det er et ord:-)

Så derfor skal det lages konsoll/tv bord av disse plankene som enten 
skal forbli slik de er i fargen eller beises i en grå farge.
Tapeten nedenfor er bestilt og skal være på tv veggen hvor dette 
konsollbordet skal være. Så skal en del puter byttes ut, og liftgardiner skiftes.
 Sofaen på bildet nederst står på ønske listen på januarsalget:-) 
Håper på bidrag i julegave,hint hint.



Denne lampeskjermen fra Ikea har jeg lyst på ,den er har en diameter 
på 55 cm og høyde som er 36,5. Det beste av alt er prisen 255,- kr, 
men den finnes ikke på Østlandet(med tåre i øyekroken)
Så hvordan jeg skal skaffe den har jeg ikke peiling på!  


Så du ser planen er ganske klar:-)
Tidligere bilder fra kjellerstuen kan ses her.

Vi hadde tenkt å fortsette byggingen etter middagen,
 men det ble så tidlig mørkt at vi så ingenting.

Ønsker deg en avslappet søndagskveld. 
Jeg har lyst til å sy et nytt trekk til en puff, 
men tror jeg skal sette meg ned med Husbonden istedet.

Klem fra meg




1 kommentar:

  1. Hei igjen!
    Spennende med nye prosjekter:)
    Blir gøy å se ferdig:)
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...