onsdag 5. september 2012

Fra meg til dere


Tusen takk for alle de gode ordene og besøkstallene de siste dagene:-)
Jeg har ingen formell utdannelsen innen interiør, kun entusiastisk lidenskap.
Og da få høre rosende ord når man viser fram sitt "verk" varmer.
Så derfor er disse rosene fra meg til dere som har tittet innom.

Bildet er fra kjøkkenet vårt, hvor vi trives veldig godt.
Faktisk tilbragte vi hele helgen på kjøkkenet!  
Vi har en biopeis på veggen som tennes på kveldene nå som det 
har blitt mørkt, og det er så kos. 

Klem fra meg, Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Nydelig bilde :-)))) Fiiiiiin dag til deg ;)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Hei vennen:)

    Så kjempe koselig bilde og det varmet i dag:)
    Tusen takk for koselig spor inne hos meg og ja, nå trenger kroppen en pause snart kjenner jeg. I dage er den helt tom orker så vidt å gå rundt, men sånn er jeg må gjøre noe for å holde stenge alt annet ute!

    Fortsatt herlig dag og tusen takk for hilsen:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Så koselig bilde. Flotte blomster. Så fint det ble med sløyfe rundt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...