fredag 7. september 2012

DIY fuglebur




Det er ikke ofte det skjer, dette er vel andre gangen....helt rart.
Ja, hva snakker jeg om. Husbonden og de største barna har kommet seg ut døra 
og minste frøkna sover enda. Jeg sitter helt alene. visst jeg ser bort ifra en snorkende katt.  
Rart....men allikevel....deilig! 
Ingen som krever noe...solen varmer gjennom vinduet.
Å HERREGUD..vinduet DE må vaskes. 
Ja, da er jeg ikke arbeidsløs idag heller.

Igår kom Boligdrøm i postkassen, elsker å få slikt i posten:-)
Sammen med bladet lå det med et bilag som het: Scrapping. 
Inne i bladet var det inspirasjon fra Tildas nyeste bok, så utrolig morsom idè. 
Tror jeg skal prøve meg på disse små fugleburene en dag...om lenge.

Ønsker deg en fin FREDAG!!!

Klem fra meg  

1 kommentar:

  1. Så deilig med litt alenetid :)

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...