torsdag 27. september 2012

Det er en ny kylling i by'n

Husker du jeg nevte Husbondens 40 årskrise?!
Her er gjenstanden vi har "diskutert".
Trodde aldri jeg skulle ha bilde av bil på bloggen men må bare vise dere.
Den er lys gul og fæl, det var Husbonden enig i men derfor den SVÆRT gode prisen!!!
Denne skal han ha som prosjekt og kjøre på bane med, yeah right det har han mye tid til.
Han sier jeg har fortalt deg om dette i flere år, at EN DAG skal jeg ha en slik. 
Tydeligvis var EN DAG...i går. 

Men; Egon jeg har en plan! 
Leste du innlegget om at jeg måtte skaffe meg en ny strategi for å 
"overbevise" han til å bli enig med meg. Den er i boks. 
Hørte en undersøkelse om at men var ikke så gode på visualisering, 
så med dette i bakhodet skal jeg lage en powerpoint presentasjon,
 en VELDIG overbevisende en;-)  

Så med andre ord denne bilen kan bli roten til våres 
"problem" eller løsningen.

Happy wife ,happy Life!!!


3 kommentarer:

  1. Hihi. gratulerer med ny bil da :) Er slike drømmer mannen her i huset har også, men når skal han ha tid til det?

    Du får passe på å bruke dette til din fordel nå :)

    SvarSlett
  2. He He He... grattis med ny bil:)
    Men har man bare sånne kriser er det vært det:)
    Som det sies over her, du får bruke det for all det er vært:)

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...