tirsdag 12. juni 2012

DIY: Stettfat




Source: Hildas Hem

Skal du ha selskap eller lyst til å gi bort en personlig gave.
Har en gammel tallerken etter din mormor som ikke passer inn med de andre?
Da er dette en idè for deg!
Jeg skal IKKE ta æren for hverken idèen eller bildene,
 bare videreformidler dette:-) Synes det var en utrolig god idèe.

Har du sette dette utrolig fine inspirasjons magasinet Hildas Inspiration
 fra bloggen Hildas Hem?
Liker du å holde på med litt små sysler bør du ta en titt på
 både magasinet og bloggen, jeg falt helt for den. 

Klem fra meg, Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Så roligt att du tyckte om mina fat på fot, bloggen och magasinet :)

    Du efterfrågade fototips, jag skrev ett inlägg om hur jag tar mina foton: http://www.hildashem.se/2012/01/om-att-ge-lite-fototips.html

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Lenge siden jeg har vært hos deg nå. Har sittet og kost meg med mange fine innlegg. Skal si dere har kommet langt med hus og have. :o) Så lekkert det blir!

    Håper du ellers du har gode junidager. :o)


    Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Så SUPER idé!

    Nå fikk jeg lyst å lage sånn med en gang! Herlig inspirerende!

    KLEM :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    For noen herlige fat også så flott med gjenbruk:)
    Dette var inspirerende og artig idee!
    Fortsatt god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...