fredag 16. mars 2012

Liten B L I NG teaser





For den som ble litt nysgjerrig når jeg sa; aldri feil med litt bling,
så får dere en snikk titt. Dette er litt hva hallen består av.
Vi har vært litt treige med å skaffe en tapetserer,
så tapeten er ikke kommet opp ennå.
Men Husbonden har fått utdelt dagens oppdrag,
og skaffe en tapetserer. Vanskelig å se, men det er glitter i tapeten. 
Ser du paljettstoffet... det skal bli liftgardin på 2 smale vinduer,
 siden er et rom med ikke altfor mye gjenstander,
 men dog god plass tenkte jeg det taklet litt bling i vinduene.
Enten blir det fiasko eller prikken over i'n, vi får se.

Hvor lenge det blir til aner jeg ikke da symaskinen tok nockout.
Men jeg restituerer meg og kommer tilbake i ny runde.

Er du glad i pasteller, vent til du ser et innblikk på
 eldste prinsessens rom.
Pastellheaven:-)

Klem fra meg, Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...