fredag 16. mars 2012

Hennes Eldste Høyhets residens







Når jeg kikker på disse bildene skjønner jeg egentlig
ikke helt hvordan vi har fått det til, men vi har jo gjort det:-)
Nå tenker du kanskje hva babler hun i.
Ta det første bildet foreksempel,
Husbonden har lagt ALLE gulvene og listet HELE huset.
Og vi har valgt umalte lister, så de har kjære oldemor
(husbondens bestemor) på 78 år malt.
Hun er et rivjern av dimensjoner og vi ba henne IKKE
 om å gjøre det, men hun klarte ikke å la vær.
Ene gangen la vi 180 meter lister utover i en låve, det tok det
 nøyaktig 3 timer så ringte hun; NÅ er de ferdig malte:-)
Vel å merke et strøk, men vi skal male over til sommeren for å
dekke over spiker hull og pynte på i skjøtene.

Ellers er det jeg som har sydd gardinene og den prikkete puten.
Og så hadde far og datter et sammarbeidsprosjekt med å male
pulten som opprinnelig er en furupult, funnet på Finn. 
På bilde nr 2 er det jeg som har laget korktavlen,
og mamma har sydd bildet. Søppelbøtten kommer det et
 DIY innlegg om senere, og lampe skjermen har
 jeg pimpet med blomster og sommerfugler.
For å si det slik vi kjeder oss ikke så mye:-)

Eller som en venninne sa i går; du har jo
bloggmateriel for et helt liv!
Sant nok det 

Inspirasjonen til barnerommet er fra dette bildet:

 Foto:Potterybarnkids.com         

                                                                                          
Klem fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. For et fantastisk flott prinsesse rom!!
    Her har du og dine gode hjelpere gjort en kjempe jobb.
    Ønsker dere alle en strålende helg:)

    SvarSlett
  2. Lekkert!!:-)

    Klem Rønna

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...