torsdag 22. mars 2012

Et touch av solglimt















Var ute å trillet tidlig i dag og da stakk solen frem og
 varmet mine kinn, våren er god:-)
Alt virker så lettere og lysere....trodde jeg.
Snøen har ligget som et hvitt vakkert teppe rundt huset
og nå som solen varmer hva trer frem da,
 ....bare gjørme og byggematriell.
I vår/sommer skal de sås gress og bygges terrasser.

Noen som har noen gode nett tips til hage, terrasse inspirasjon? 

Til Tante Pling(min søster)
Gratulerer med dagen!!!!
40 år en ingenting:-)

Klem fra meg, Elisabeth 

3 kommentarer:

  1. Så da er du tilbake i blogg-verden?! :-) Fiine bilder! Håper vi sees snart. Randi -som ikke er ute i solen

    SvarSlett
  2. Nyydelige vårfarger...merker jeg er skikkelig klar for vår nå ;)

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Hei!

    Man må jo bare bli glad når man ser disse fargene:) gleder meg til våren:)

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...