onsdag 27. april 2011

Imorgen braker det løs.....visning



















Dette er mitt nåværende hjem.
Imorgen er det første visning og vi krysser fingrene.

Ble ufrivillig stille i påsken fra meg,
hadde ikke tilgang til nett eller tid til overs.
Imorgen skal jeg lete frem kameraet og vise listene som 
Husbonden satte opp i påsken. Ble knall bra:-) 
Disse dagene blir hele huset malt i første etg.
Jeg ventet helt til siste liten med å velge farge til kjøkkenet,
så håper jeg blir fornøyd.....
Fredag blir det morsomt å se hvordan alt er malt.
Og hva kommer så....gulvlegging!!!

Dere skal se meg sitter på en godstol,
og ser på at Husbonden jobber som en gal. 
Stakkars mann, men jeg peptalker
og finner drikke til han da...hihi
Jeg er jo tross alt direktør for prosjektet og
senker meg ikke til å jobbe på "gulvet".
Nei da , bare tull.
Jeg har blitt beordret til å ta det med ro.

Kryss fingrene for oss imorgen:-)

Klem fra Elisabeth 

3 kommentarer:

  1. Utrolig flotte bilder av et fint hjem Elisabeth:)Jeg kan bekrefte at listene kom fint på plass, i hvertfall de første jeg så!!! (og det var jo ikk rent få... MASSE lykke til i morgen. Hold meg gjerne oppdatert-spennende. God klem Rønna

    SvarSlett
  2. Hi Elisabeth, vi var på visning, og vi liker huset, jeg lurer hvor store er soverommene i mts 2?, bra smak, fine lyse farger...takk

    SvarSlett
  3. Hei Elisabeth! we placed an offer for your house in Oslo (Exact Megler) on 16 May at 9 am and expires today (20 May) at 3 pm, we have not heard from you.... we really like your house.... good luck!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...