tirsdag 8. februar 2011

En deilig start


Countryliving

Da har det ikke vært noe blogging
 I DET HELE TATT på flere dager!?
Slik går det når det er planleggningsdager og
 tiden bare flyr av gårde.
I helgen fikk Husbonden åpnet sin iver 
og begynt å sette opp den første reisveggen.
Men som det heter; verktøyet er halve jobben.
Så med splitter ny kompressor og spiker pistol trådde
 han til, men det ble på den gamle gode måten til slutt.

Og når jeg endelig får logget meg på idag så er det første
mailen som møter meg fra Lidyll at hun har en award til meg.
For en koselig måte å starte dagen på:-)

Jeg kommer tilbake litt senere idag,
men nå er det krampe jobbing som venter på meg.

PS: nye episoder av Frustrerte Fruer ikveld!!!
Jeg gleder meg:-)

Klem fra Elisabeth

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...