onsdag 29. desember 2010

Slu eller Smart?








Nok en gang dukker dette diamant mønstrete gulvet opp
i et nydelig hjem. Tror jeg har lyst på noe slikt på vaskerommet.
Og den kakel ovnen, trenger vel ikke si noe annet enn
 ME WANT!!

Tenk 2 dager igjen av dette året, og så braker det løs for
det året hvor vi har enormt mange prosjekt på gang.
Jeg anser ikke meg selv som en gambler,
men når jeg tenker igjennom hva vi har planlagt kan jeg ikke
si annet at det er rart jeg ikke har hjerte i halsen konstant.
Hva disse prosjektene går ut på kan jeg ikke dele ennå.
Men når tiden er riktig vil du bli en av de første til å vite:-) 

Vi hadde en samtale i lunchen idag hvor vi diskuterte et
tema som gikk ut på at damer som har planer eller
 en agenda de er slue eller utspekulerte. 
Men har en mann planer/agenda/ambisjoner er han smart!!
Hva slags bull shit er det da??

Hva synes du? Enig meg meg? 



1 kommentar:

  1. Hei kjære! Skjønte ikke det spørsmålet jeg,he he. Men da er jeg vel ikke så smart!?
    Klem fra Husbonden :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...