lørdag 18. desember 2010

Noe å titte på, og en liten oppklaring







Tracery Interiors

Bare for å oppklare en liten misforståelse,
bildene på det forrige innlegget er IKKE fra mitt hjem.
For at det skulle skje, måtte sparegrisen blitt tømt betraktelig
og et nytt kamera hadde vært i mine hender.
Dette er noe som står høyt på ønske listen min om dagen:-)

Jeg holdt på å rote litt i den ene skapet ikveld,
og hva fant jeg der... en hjerteformet sjokoladefondue sett.
Så nå har jeg og Husbonden kost oss med å lage litt julegodt,
noen fant sin vei inn i munnen også...hihi.
Og som jeg sa til deg Husbonden, tenk så flotte bilder
 dette hadde blitt med det perfekte kameraet!!!
Noen tenker kanskje, der har du julegaven til fruen,
men vi har bestemt oss for å ikke gi noen store/dyre
 gaver til hverandre i år.
 Pengene er invistert i badekar, ja så gamle har vi blitt.

Utrolig hyggelig at så mange tar turen innom om dagen.
Velkommen til alle nye følgere.

See you







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...