torsdag 2. desember 2010

Liker denne kombinasjonen svært godt










Lucyina Moodie

Jeg hadde plukket ut en veldig svak gul farge
som jeg likte godt, men var en smule usikker.
Men etter å sett disse bildene finnes det ikke tvil.
Fargen skal på kontoret som er i enden av en grå gang.
Så grått og gult (=kult) vil bli en perfekt avslutnitng ved å
dra fargen fra gangen videre. Deilig når ting faller å plass:-)

Må si jeg heller mot å bruke hvitt gulv på kontoret
slik det nederste bildet viser.
Eller burde jeg ha gulvet som er i gangen der også(kontoret).
Det blir hvitlakket eikplank.
Hva tror du?

6 kommentarer:

  1. Nydelige farger. Noen jeg kjenner har et bad som går i grått og gult, og det er veldig pent.
    :-)
    Klem fra Eva

    SvarSlett
  2. Det blir nok fint:) Jeg lurer på om jeg ville hatt samme fargen på gulvet i gangen, for en helhetlig form. Lykke til!
    klem

    SvarSlett
  3. Veldig enig med deg Kari- Anne. Men så er det det at når man står i den gangen ser man inn på kontoret og rett bort til kjøkkenet. Denne lengden er 22 meter da gjør det ikke noe om dette kuttes opp litt. Og barnas rom som ligger i samme gangen skal antageligvis ha hvitt gulv.

    SvarSlett
  4. Kjempefine farger. Og inspirerende bilder

    Lotte

    SvarSlett
  5. Heisan :)

    Gult er en herlig farge på et arbeidsrom, og kombinasjonen dempet gult/grått som vist virker både svalt og lunt samtidig, gode harmoniske farger.
    Tror begge gulvene vil passe flott, det blir vel helst en smaksak :)
    En god helg til deg, og kos deg på julebord.
    Klem, Inger Lise

    SvarSlett
  6. Ja akkurat:) det blir nok fint uansett:) Spennende å se! Blir sikkert deilig med nytt hus, vårt er fra 1960, og det er 9 grader i kjellerstua,er for dårlig isolasjon,er ikke et oppholdsrom så d går greit.men men;-)
    Skal følge med senere, ja jeg skal nok kjøpe et flaxlodd i dag;)
    Ha en strålende helg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...