fredag 22. oktober 2010

Industriell Chic









Homepartyet på onsdags kvelden var vellykket det var også muffinsene:-)
Var veldig koselig at "nye" og "gamle" venner kunne samles.
Etter gjestene hadde dratt lurte Husbonden på om jeg
hadde fylt stuen med lattergass slik det hørtes iallefall ut.
Det tyder på at det var hyggelig for alle.
De siste dagene har det vært planleggingsdager i barnehagen,
derfor har det blitt lite blogging. Men jeg her fortsatt.
Vil få ønske alle en riktig god fredags kveld:-)

Hva synes du om den industrielle stilen?

2 kommentarer:

  1. Tolix stolen på det første bildet = vil ha! Jeg digger den industrielle stilen, men synes en touch av den er nok hjemme hos meg:)

    Ha en flott helg:)

    SvarSlett
  2. Herlig med slike jentesamlinger. Har lett for at det blir mye latter når mange samles. :o) Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært på et Homeparty. Så bra at det var vellykket da!

    Digger farvene i bildene over! Industristil finner du ikke mye av her i huset, men jeg ser flere elementer i bildene jeg kunne hatt her hjemme.

    Ønsker deg en deilig helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...