søndag 31. oktober 2010

God Halloween & TUSEN TAKK


Så var det Halloween.
Synes det er veldig unorsk men kan bli en god fest ut av det.
Vi hadde en rolig søndag helt til prinsessen så nabojenten hadde halloween fest.
Da oppstod den en liten krise her, men med alt utstyret vi hadde igjen
etter Husbonden 30 årsdag (5 år siden som var suprise halloween fest )
var kvelden her reddet.
Så nå er jeg omringet av spøkelse-, edderkopp- og spøkelsegirlander
på kryss og tvers i hele stuen og papir kresskar i hvert hjørne.
Vi hadde ikke så mye godteri så da har det gått i PENGER!!!
Kronestykker og femtiøringer.

Ser telleren akkurat rundet 15 000 unike besøkende!!!
Tusen tusen takk for alle besøk, og
veldig koselig med de kommentarene jeg får.
Jeg skulle lage Giveaway, men de gavene jeg
hadde sett meg ut ankom ikke før sent i desember.
Men fortvil ikke jeg har nye planer.
Det kommer "litt" nærmere jul 


Klem fra Elisabeth

Martha Stewart

2 kommentarer:

  1. Kan tenke meg det ble litt krise..:)
    Godt du hadde litt i reserve fra 30 års dagen.
    Gratulerer med 15000 besøkende!!
    Moro!!
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem.

    SvarSlett
  2. Haha, mine ville helst ut på tigge-tur 3 dager på rad, så det ble litt utfordring her også. Jeg skjønner dem så alt for godt også, klart dette er kjempespennende for de små!

    Gratulerer med alle dine gjester, jeg kjenner følelsen. Det tok helt av på min teller denne helgen. Gøy!

    Ha en strålende uke!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...