lørdag 16. oktober 2010

Det er idag det SKJER!
















Det er helt utrolig, nesten så jeg må klype meg i armen.
TILBAKEFYLLING....
Hvis du er nye på bloggen kan du lure på hva jeg mener.
Det er ikke snakk om tenner (hihi).
Idag kjøres det lass på lass for å fylle opp rundt grunnmuren
og shape tomten. Gutta begynte så smått igår,
og setter inn støtet idag.
Jeg ble tilkalt i ni tiden på morningen for at det geografiske området skulle ta form. Hvor ville jeg ha det rett, hvor skulle det være skråninger osv.
Utrolig morsomt å bare komme inn peke og hjerje,
mon tro hva mannfolka tenkte.  Det blir så bra!!!!
Men herregud så mye jobb, dette er jo i utgangspunktet en skrå tomt,
så nå prøver vi å lage ulike nivåer.
Når jeg var der i nitiden hadde de kjørt ca 10 lass på 25 kubikk 
og ennå så mangler det mye.
Tomten er på nesten 2,3 mål så det blir noe som må vente til senere,
 vi tar oss av området rundt huset idag. Oppbyggingen nederst på tomten mot enn stor bekk får vi ta når sparegrisen har vokst seg stor og mett.
Jeg får bare vært tilstede innimellom, da jeg må ta meg av småtrollene våres,
 skulle gjerne hoppet i arbeidsklærene og bidrat mer.  

Bilder kommer senere idag.

Flott leilighet på bildene ovenfor?

3 kommentarer:

  1. Høres gøy ut :)
    Gøy når det viser godt at det går framover :D
    Ha ein fin lørdag!! :) Klem fra Grete

    SvarSlett
  2. Hei:)

    For en fin blogg du har!! Vi elsker den!! Så mange nydelige bilder av ditt vakre hjem! Så mange fine ting du har:) Vi la oss til som følger:) Håper det går bra? Vi blir alltid veldig glad for nye følgere, så hadde vært veldig hyggelig hvis du ville følge oss også:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei Elisabeth!

    Takk for koselige hilsner hos meg, det har gått i 120 i forbindelse med oppkjøringen, så alt mitt fokus har vært på det den siste tiden. Nå kan jeg derimot senke skulderne, og fokusere på litt annet; blogger, f ks ;)

    Har du det bra? Så spennende med huset, da!! Nå går det fremover!! :D Moro!!

    Velkommen som følger, forresten!
    Kjempehyggelig!
    Klem!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...