fredag 29. oktober 2010

Blir du med på en spøk?

Coastalliving

Countryliving

Da er muttern tilbake i heimen 100 % og overtar styringen igjen...
Jeg gjorde noe jeg ikke har gjort på lenge, både i går og idag etter kurset.
Istedet for å løpe til toget å rekke å komme inn døren i det minstemann
 la seg valgte jeg og tusle i Tigerstaden og kikke litt butikker. 
Kan ikke huske sist gang jeg gjorde det, er vel snakk om 5-6 år siden sist!!!
 Ellers er det raskt på jobb om morningen og etter jobb fort hjem for mammaplikter.
Bilder av innkjøpene kommer, men nå skal jeg og Husbonden lene oss tilbake og nyte kvelden.

Pssst:VIKTIG!
Husbonden blir 35 år imorgen,
 HADDE VÆRT SÅ MORO OM DU KUNNE SENDE GRATULERE TIL MAIL:


Jeg skal holde han unna bloggen til imorgen:-)

Tusen tusen takk for samarbeidet

3 kommentarer:

  1. Mail er herved sendt ;)
    Artig påfunn hehe..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Artig ide!

    Fint at du koste deg på tur og drøyde den litt ekstra. Vi fortjener slike små pustehull.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  3. Hei...artig påfunn! Har forresten en award til deg inne hos meg :-) Liker bloggen din! Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...