torsdag 9. september 2010

Et varmt bad?



Image:Eric Roth



Images: Sarah Kaye

Turbo prinsen er forsatt syk, så det er rolig tider i heimen.
Høsten er koselig med lys, te og pledd. Hva bedre enn noen innbydende bilder av badekar.

Snart er det helg igjen, ukene bare flyr avsted.
Hvordan er egentlig status på husprosjektet:
 Rørlegger firmaet ga beskjed på torsdag at det skulle fortsette, men Husbonden ville ha alt skriftlig og sendte en konstruktiv mail men spml på ting han syntes var litt underlig. Ikke ufin eller noe bare stilte seg spml ved noen av tingene som hadde blitt gjort fra deres side. Dermed kom det kontra beskjed at ikke noe kom til å skje før vi hadde møte. Så ombestemte deg seg igjen på at de skulle ikke ha møte. Men den ansvarlige skulle dra på tomten å se selv- noe som kanskje burde blitt gjort tidligere??
Men nå ha vi fått beskjed igjen at det ordner seg og arbeidet vil fortsette over helgen:-)
Etter så mye start problem trodde vi var ferdige med problemene i denne fasen, men nei.
Tenker jeg innstiller meg at det skjer nok flere ganger, men håper noe annet.

Jeg la ut hus tegningene i forrige uke(se HER), da fikk jeg kommentar fra anonym om hva man burde  tenke på når man skal bygge. Denne listen jobber jeg med:-) 
Detaljer om huset vår kommer.

Klem fra Elisabeth 

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig hilsen inne på bloggen min! Alltid koselig å bli kjent med flere!

    Dette var flotte bad. Inspirerende. Det siste badet likte jeg nok aller best. :o)

    Så spennende med bygging av hus. Skal følge deg videre, så da legger jeg meg til på bloggen min.

    Ønsker deg en deilig torsdag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...