fredag 24. september 2010

En liten dæsj med gult




StyleatHome




Da er det helg og "vi" som i Husbonden skal sett opp grunnmuren i helgen.
Blir spennende å se, alle som har vært innom huset siste uken sier det ser veldig bra ut.
Jeg har ikke vært der på flere uker å gleder meg til å se.
Ellers blir det vel en rolig helg for min del i sengen, gudskjelov kommer
 tante Pling og skal passe de små.
Skal ikke se bort fra at det dukker opp et lite bilde av husutviklingen 

Husk 1 uke igjen til trekningen av Giveawayen

Ønsker alle en riktig god fredag

2 kommentarer:

  1. Heisan :)
    Gult er vakkert, den mest positive av alle farger - jeg er "voksen" nok til å ha vært igjennom de fleste fargetrender, og den fargen jeg nok innimellom savner mest blant grått/hvitt/beige er nettopp den gule - med gule vegger var det liksom alltid sol inne, uansett hvor grått det var ute :)
    Håper du er på bedringens vei, kronisk feber er noe herk (skjønner du har en medisinsk forhistorie også, utifra hvor du skriver at du er utredet...)
    Ønsker deg en god helg:) klem Inger Lise (tante-lise@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. For en nydelig og inspirerende blogg du har. Den skal jeg stikke ofte innom for å få kreativt påfyll.
    Anne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...