fredag 20. august 2010

Forglem-meg-ei

 













Nå må jeg skamme meg litt, vært ganske taus denne uken. Dette gjelder ikke bare på bloggen, men i hverdagen også. Jeg mener selv at jeg kan være stille til tider, men denne meningen er jeg visst alene om!! Kan ikke skjønne......

Denne helgen handler nok en gang om å prøve å komme igang med husbyggingen. Husbonden hadde tatt seg ferie og brettet opp ermene, skal det bygges hus.
Etter flere timer med trøbbel var det noe om manglet, det var ingen hjørne elementer!!!  (Grunnmuren betår av enorme"legoklosser" i isopor.)
Vi har som de aller fleste vært litt tradisjonelle og valgt et hus med 4 hjørner!!!  
Så da stoppet alt arbeid opp,IGJEN.

Men imorgen, tam- tar- ra- ta
DA BEGYNNER MOROA!!

Kanskje jeg kan by på en liten snik titt imorgen??

Heng med. Samme blogg, samme tid?? Spenningen vil fortsette eller vil den det?

Riktig god kveld til alle

1 kommentar:

  1. Det skal bli gøy å følge med :)
    Alltid kjekt med husbygging fra bunn... Men en skal leite lenge etter motivasjon til å begynne :)
    Ha en fortreffelig kveld
    *Siv*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...