onsdag 14. juli 2010

Jeg drømmer om











Images: Elle Decor                                              

                                         
En gang i fremtiden håper jeg at jeg sitter komfertabelt i MITT Poolhouse. Kanskje ikke med eget svømmebasseng, men med tomt ned til et tjern- så kan man ha poolhouse for det:-)

Idag kom enedelig godkjennelsen fra kommunen slik at vi kan fortsette byggingen. Men da har graveren og rørleggerene ferie, slik at det stopper av seg selv igjen. (buhu)

Et tips til den som en gang skal bygge hus i fremtiden, oppstår det forsinkelser slik at oppstart blir om sommeren. Legg det til sides og begynn på det i August. Norge stopper opp i Juli og du sparer deg for mye frustrasjon hvis du følger dette tipset. 

Man må ikke la seg dra  ned av slik frustrasjon. Hold deg positiv.
Slik som idag, noen spør meg hvordan jeg har det...hjertet mitt banker og jeg er på beina- ingen grunn til å klage da:-)

Klem fra Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...