tirsdag 27. juli 2010

Gulv til Lekerom

Foto: Ikea

Er mange ting som skal passes på iløpet av hussbyggingen, ikke minst budsjettet. Jeg er stort sett ferdig med å velge gulv til de fleste rommen. På lekerommet har valget falt på hvitt laminatgulv fra Ikea. Synes det kan bli kjempe fint,( + rimelig) og vil bli et lyst rom siden leke rommet er i kjelleren med 1 stort vindu. Mange tenker at et hvit gulv på lekerom ikke er det lureste, men jeg velger estetikken fremfor det praktiske (hihi, gjør stortsett det jeg.) 
For den som ikke har sett inspirasjonsbildet til lekerommet kan se på dette innlegget. Jeg har tenkt å lage en butikk/kiosk som ungen kan leke med. Så nå skal jeg ut på det store nettet og lete etter bilde tapet av en butikk. Noen som kjenner til noen tips så bare si ifra.

Kom over en annen ting på Ikea.Dette fine speilet:



Ha en fin dag alle sammen:-)

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Gulvet passer nok perfekt til et lekerom.
    Det hadde jeg lyst til å bygge her i huset også, men det ble desverre ikke plass. Vi får vel kompensere med et dukkehus til neste år. :)

    Har dere kommet langt i prosjektet? Jeg får skrolle meg nedover...

    God tirsdag fra meg!
    Klem Anine

    SvarSlett
  2. Hei
    er du fornøyd med dette gulvet? vi skal bygge hus nå, så ser på gulv

    susanne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...