torsdag 3. juni 2010

Travel hverdag



Her er jeg, beklager så mye kjære blogg at jeg har neglisjert deg i flere dager.

Men denne husmoren har hatt mye å henge fingrene i.
Jobb, friske barn og syke barn, husmorssysler og sliten etter en travel helg har satt sine spor.


Men nå er jeg på plass igjen.(fanfare)


Dagens plan er ikke noe mindre travel av den grunn.
Det hjalp heller ikke på når husbonden ringer, og forteller at i dag hadde vår lille prinsesse en – jeg – vil –ikke – høre - dag og i morgen MÅTTE de å ha blå t-skjorter i barnehagen pga av fargefesten. (hun har alle farger bortsett fra BLÅ !!! ) og husbonden skal jobbe til kl 23 ikveld -. Ellers kjære ha en fin dag!!
Så nå sitter jeg fast på jobb og prøver å klekke ut en plan for hvordan jeg kan få tak i en blå t-skjorte uten å fysisk gå fra jobb….tenke.. tenke


Må le litt av hvilke oppdrag man har i løpet av en dag, som for eksempel i går kveld.
I løpet av 30 min hadde jeg en hurtig pedikyr på badet, mens beina fikk spylt seg i badekaret lakket jeg fingerneglene, så kom jeg på pannekakkerøren var ikke i boks.
Tørke beina, løpe opp trappen og slenge sammen en røre til pannekaker, ned igjen smøre beina, legge frem klær til store og små. Stoppet på vaske rommet og la sammen litt klær, før jeg hiver meg i seng for å puste litt med magen som jeg har glemt i dag.

Puuuhhhhhhhh.
I morgen er en ny dag, klokken ringer 0545, slik at jeg er på jobb til kl 0700
 –og slik går nå dagene.
Tusen takk kjære husbonde for at du tar morgenskiftet:-)

Ovenfor kan du se inspirasjonen for fargene til lekerommet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...