tirsdag 29. juni 2010

Dagens oppgave




 









Foto: by Elisabeth                                         

Pga av at huset må flyttes 4 meter nærmere veien ,må jeg jakte på nye underskrifter fra naboene. I denne ferie tiden er det litt vanskeligere enn man skulle tro. Men takket være all teknologien som finnes lar det seg gjøre. Jeg gir meg ikke så lett!                            

Ovenfor kan man få et lite innblikk i vårt nåværende hjem.
 Er litt rart man styrer og steller i hjemmet, men nå som vi vet at (forhåpentligvis) om ett år flytter vi inn i ny villa- så har liksom stæsje lysten gått litt ut av meg. Og jeg har begynt på nye ideer og tanker til det nye hjemmet.

" Beklager kjære hjem, du har ikke lenger nr 1 på hus listen"
Er vel med hjemmet som det mange ganger er med mannfolk i overgangsalderen, blir byttet ut med ny og bedre utgave.

På det nederste bildet ser man Paper Pad fra Tilda(ååå de har så mye lekkert!!!)
Man kunne nesten tro jeg har stjelt fargene fra Tildas inspirasjon, men den gang ei. Huset vårt ble inndredet for 4 år siden.

Ha en fin dag, for de som har ferie kos dere masse dere er heldige!!

Klem fra Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...