onsdag 23. juni 2010

Campingvogn i ny design


Her om dagen befant jeg meg plutselig på en ufrivillig camping tur. Ikke nok med at man skal oppholde seg på så begrenset plass med to unger som ikke kan sitte stille mer enn toppen 2 sekunder, så er interiøret et kapittel for seg selv. Ikke det at det er noe galt med brunt, men slik interiøret ble satt sammen på 70-tallet er det som man har blitt krympet til en mirkoorganisme som befinner seg midt inne i en kuruke.
Jeg kjente hele kroppen skrike etter hvitmaling og delikate stoffer.

Hvis jeg noen gang skal på en frivillig camping tur drar jeg til dette 
Hotellet The Grand Daddy som ligger i Cape Town.
De viser virkelig hva man kan gjøre med vognene, så hvis noen skulle ville pusse opp en camping vogn før sommerferien ta en titt på disse bildene.


Trailer: Goldilocks and the 3 bears                                          




Trailer: Dorothy                                                                         




Trailer: Earthcote moontides Airstream                          




Trailer: Love of Lace                                                                






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...