søndag 9. mai 2010

Soverom til min lille prinsesse

Planene for det kommende huset har ligget og surret i hodet mitt i mange år, det samme gjelder farger. Så når jeg har sett ut farger og interiør detaljer til min lille frøkens soverom har jeg hatt fargene på disse bildene i hodet.
Men nå som hun har vokst opp til å bli en svært bestemt frøken er fargene oransje og blått kombinasjonen hun har totalt kjørt seg inn på.

Jeg er veldig glad i duse farger, men oransje er en farge jeg alltid bare sett for meg hører hjemme på skaftet på husholdningssaksen. Derfor sliter jeg litt med å akseptere hennes valg. Men etter og tenkt meg om litt, bestemte jeg meg for å undersøke litt om oransje da i stilen litt romantisk- kanskje hvit tapet med svake roser i oransje, litt ruter nederst på hvitegardiner osv. Men dette skulle vise seg å være litt vanskeligere enn jeg hadde trodd.

Jeg finner absolutt ingen ting i svak oransje farge!!!! Så hva gjør jeg da........... kanskje bare jeg får kjøre mitt eget løp og regne med at hun blir fornøyd.?! Må nok ta meg noen timer i tenkeboksen igjen.

Men så lenge ta en titt på disse bildene, ville ikke hvem som helst frøken trivdes her?

Alle bildene er fra  http://www.potterybarnkids.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...