lørdag 15. mai 2010

Titt tei

Heisann, nå er det jammen meg mange fridager på rappen, så det blir stille fra meg da vi har tatt oss fri for å ordne en del i forbindelse med huset. Vi skal bygge 15 mil fra der vi bor i Tigerstaden så det er greit å samle opp en del møter. Huset vi skal bygge er et ferdig hus, men nå har jeg fått tegnet om alle rommene og vi har lagt til en etasje, så det ligner ikke så mye på huset i katalogen lengre.

Man kan ikke få det 100 % slik man vil – men nå er vi 96 % nærme drømmen og det er da ikke dårlig synes jeg.
Siste bit falt på plass når jeg fikk viljen min på de franske dørene skal ha vindu helt ned!!!! Små gleder er også gleder.
Ha det fint alle sammen. Jeg skal prøve å få lagt ut bilde av tomten - da nytt kamera er i boks.
Tomten er noe helt for seg selv, 2,5 mål tomt som grenser ned til eget tjern.
Opparbeidet boligområde kun vi som mangler, og vi har tomten i et hjørne.
Minimalt med naboer inntil tomte grensen. Dette kan jo bare bli en suksess.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...