onsdag 26. mai 2010

Bad deprimert...noe som heter det?




Har skikkelig BAD(eroms) blues, var møte med rørleggerfirmaet som er ansvarlig for huset vårt. Skal si ting ikke skal være enkelt.



Når man endelig har funnet ut av hva man liker og, i tillegg kommet over svært gunstige priser, kommer en dustemikkel av en rørlegger og sier at dette er jo ikke standard.
Hvorfor skal alt være standard og innenfor den samme boksen????
Han burde heller klappet meg på skulderen og sagt at dette gir oss litt utfordringer - men det fikser vi.
Derfor sitter jeg desperat og finner ut av produsenter, bar, vann gjennom strømming i rør og dimensjoner på rør og gjenger.
Dette er jo totalt utenfor mitt felt, jeg er jo den ESTETISKE BOSSEN !!!!
Jeg sier bare få det til å funke. Som husbonden sier er enklere å flytte på fjell enn meningene mine… akkurat som jeg er sta!!! (hihi)


(Kan dere føle frustrasjonen min?...mye utropstegn)

Legger med disse bildene som får meg litt ned mot hvilepulsen min.
I morgen er det en ny dag og nye utfordringer

(all photos property of Celeste Randolph)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...